Get him to the Greek

2010-09-21 | 10:14:11 | Allmänt


Ska snart gå iväg emot bussen, ska jobba idag med nämligen. Börjar vid 12.30, ska göra lite smått och gott fram tills 14.15 då vi ska börja lasta Faxital och åka iväg emot vetrinären med honom. Slutar nog vid 17.30 skulle jag tippa och då ska jag övningsköra hem till Göteborg igen. Imorgon väntar min första dag på MyOne - ska bli väldigt trevligt!

När jag kommer hem ikväll blir det nog lite mys tillsammans med hjärtat framför tvn. Igår kikade vi på filmen Get him to the Greek och den var värd att se, skrattade rejält många gånger.









Kommentarer
Remyingeborg säger:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-12-13 | 12:39:19
Bloggadress: http://remyingeborg.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback