en ridtur på morgonen slår aldrig fel.

2010-09-24 | 09:25:46 | Allmänt


Godmorgon allihopa!

Jag började jobba vid 8 och nu sitter jag och äter lite frukost, gick in och kollade läget på fb och såg att M redan var nere i stallet (vi skulle rida vid 11). Messade precis syrran och hon hade vaknat hon med så vi båda ska bara kasta i oss lite frukost och byta om och sedan blir det en ridtur. Hämtade min kamra igår hos morfar så ska försöka komma ihåg att ta ett kort eller två och sedan dela med mig utav, har ju faktiskt med mig datorn denna gången. Hörs senare!

En bild från förra veckans ridtur här på Hafsten. P&F och L fick följa med hon oxå. Notera den sneda hjälmen på F, hehe! Gick sådär att ta ett icke suddigt kort när jag skrittade på samma gång.








Kommentarer
Sabine säger:

så mysigt!!

2010-09-24 | 12:55:13
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback