en helg full med jobb framför mig.

2010-09-15 | 23:18:18 | Allmänt


Nu mina vänner ska jag ta och tvätta ansiktet, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen och kolla på OTH för det fick jag aldrig gjort förut. Imorgon är det att gå upp tidigt som gäller om jag ska hinna med det som jag tänkt, morgonpromenad, hästen, gymmet och sedan vid 13.40 går min buss emot Henån. Ska på kalas för min yngsta brorsdotter och sedan ska jag spendera helgen vid Hafsten eftersom jag ska jobba fram tills på söndag. Hjärtat kommer ev. på fredag/lördag men jag förstår om han skiter i det - jag ska ju jobba ändå inte roligt för honom att sitta och uggla själv. Kommer längta ihjäl mig efter honom i tre nätter om han inte kommer, och på dagarna med såklart.
 Han är det bästa jag vet och jag har aldrig varit lyckligare. ♥


Bild ifrån Juli 2010 vid mammas och Håkans husvagn på Hafstens SweCamp Resort.









Kommentarer
Anonym säger:

Hejsan! kikar runt på bloggar och hamnade inne hos dig :D

tänkte lämna ett spår och även tipsa om den SUPER LÄTTA

tävlingen som just nu pågår på min blogg!

Klicka på länken och kika på reglerna!

PSST!! du har chans att vinna ett gäst-inlägg på min blogg!

http://ensara.blogg.se/2010/september/tavling.html

2010-09-16 | 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback