100929

2010-09-29 | 16:55:16 | Allmänt


Har alldeles precis kommit hem efter "jobbet" har varit i fullfart med att prismärka en jävla massa varor idag och det har jag gjort tyP... nästan hela dagen och även packat upp och kikat igenom allt nytt så beställningen var rätt osv. puH. Mina fingrar på högerhanden skriker efter handkräm, hade glömt den idag så dom är nu helt förstörda. NU ska jag hoppa i mina mjukisar och börja laga middag alldeles strax, ska efter det städa på nedervåningen. Min medryttares dag idag så bara att görat när jag slipper tänka på att åka dit. Vad har ni för er ikväll?


Jag har tydligen namnsdag idag, det innebär att jag ska bli bjuden på våfflor egentligen. Undra om jag får mig några våfflor idag? det tror inte jag - sålänge jag inte gör dom själv villsäga.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback