äpplen i stora lass!

2010-10-03 | 14:12:44 | Allmänt


.. alltså banankakan jag gjorde är fortfarande helt fantastisk om inte ännu bättre. Jag funderar på om jag ska baka en äppelkaka och ha med mig till jobbet imorgon, har ju en massa äpplen ute i trädgården som behövs göras något med så inte alla går till spillo, plockar ju med mig dom som nyss ramlat ner till Morando och det är ju rätt smart.

Jag skulle ju ha åkt ut till stallet när jag vaknade men det blåser och regnar som fan så jag bad R sätta på honom regntäcket så åker jag ut senare istället för det skulle tydligen klarna upp enligt smhi. Idag hade jag tänkt göra kotlett och potatisgratäng MEN jävlar vad sugen jag är på en fet jävla söndagspizza, hua tåls att tänka på.











Kommentarer
Viktormonika säger:

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 | 16:38:21
Bloggadress: http://viktormonika.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback