underbart höstväder idag igen!

2010-10-16 | 13:24:27 | Allmänt


Det är så himla skönt höstväder ute idag igen, helt underbart och solen strålar som bara den. Jag vaknade första gången vid 8 imorse va ute på en morgonrunda med tösen och sedan så kröp jag ner under täcket hos hjärtat igen, och vi gick inte upp förens vid 12 ordentligt. Åt en god frukost och nu så ska jag byta om för att åka till stallet, bussen går kvart i så dax att tänka på refrängen. Ska ut i trädgården och plocka lite äpplen som ramlat ner och ta med till Morando, bra att kunna göra någon nytta med dom. Har ni några planer denna sköna lördag?


Sally följer givetvis med idag oxå, dock så får hon stanna i boxen medans jag är ute och rider.







Kommentarer
E säger:

Hej,



Vill du ha en ny blogg att följa?

Kika förbi min och kolla om det är något för dig :)



Love

E

2010-10-16 | 15:27:14
Bloggadress: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback