tlöttale tjej får man leta efter..

2010-10-03 | 01:04:52 | Allmänt


Vi åkte in till stan, hämtade biobiljetterna och gick sedan ner till Franks och fikade en stund eftersom vi hade 45min att slå ihjäl innan filmen. Filmen var förövrigt bra och jag rekommenderar den fo sho, dock skulle inte jag sett den hemma i soffan om man är trött för den var lite väl seg i vissa scener (=risk att somna är stor.) men helt klart en sevärd film.

Nu är vi hemma igen och jag är riktigt trött så jag ska strax tvätta ansiktet, borsta tänderna och gå och lägga mig innan jag somnar här vid datorn. Helt otroligt trött verkligen, hoppas på att vakna någorlunda tidigt imorgon och sticka till stallet så fort jag vaknat är tanken, meeeen det är söndag och jag har hela dagen ledig så det är då ingen stress dit.


Det blev en latte för hjärtat, en varmchoklad m. grädde för mig och till det så smaskade vi på en hallonpaj som vi delade på. Faktiskt helt okej, brukar inte gilla Franks pajer, dom är alldeles för torra för min smak egentligen.













Kommentarer
michaela säger:

fin blogg

2010-10-03 | 14:08:52
Bloggadress: http://michaelajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback