saknad

2010-10-14 | 23:16:11 | Allmänt


Sally ligger och sover som en liten gris, jag sitter och snackar med Kev på fb chatten och kollar lite på tvn, not another teen movie går, haha så längesedan. Kev har varit i USA en månad nu, sjukt. Hoppas att kunna åka och hälsa på honom runt maj någongång. Jag är lite sugen på något så ska göra en kopp thé och en knäckemacka och hoppas att sötsuget försvinner. Ska snart kolla på OTH och efter det så blir det sängen, är riktigt trött redan nu men bara måste kolla på OTH innan.


Gammel bild, från 2008 tror jag? Vi hade kollat på fotboll!
Min älskade, fina vän - du är enormt saknad.









Kommentarer
kev säger:

<3

2010-10-15 | 08:14:37
Bloggadress: http://austinpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback