lugn fredagskväll!!

2010-10-01 | 19:45:52 | Allmänt


Puh, hjärtat skulle sova en liten stund och jag la mig brevid honom och vilade lite jag med och nu är jag helt toktrött. Efter jobbet så stack jag till naturnära och köpte foder därefter direkt hem och lagade mat ungefär, fick bli köttfärsås idag. Nu efter den lilla vilostunden så tänker jag nog baka en banankaka, aldrig bakat en banankaka men kan väl inte vara vidare svårt? Jag har The Vampire Diaries och Greys Anatomy att kika på nu ikväll, eftersom jag är helt slut så känner jag att inget annat hade passat bättre just nu.

.. nu ska jag leta fram något recept till en god banankaka och börja baka, vi hörs senare sötisar!


Såhär såg det ut igår när jag kollad OTH, grinade ihjäl mig lite.







Kommentarer
maria säger:

du är inte den enda som grinar ihjäl dig till oth kan jag säga..

2010-10-01 | 23:54:54
Bloggadress: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback