kyla sa du? skämtatttee

2010-10-17 | 22:14:19 | Allmänt


Jag tog mig en sväng till stallet tidigare idag, mötte A på bussen. Tog med mig två schabrak hem som jag ska tvätta, och även med skydden som vart så jävla sketa, har varit helt hysteriskt lerigt så dom behöver med en rejäl tvättning, har inget varmvatten i stallet så enklare att ta med det hem. Imorgon har jag massor att fixa med och på tisdag så åker jag och jobbar i Uddevalla igen och kommer inte hem förens på torsdag. BUH! Fan vad kallt det har varit ute idag, är jag ensam om att känna det? Tog skinnjackan så dum som jag var, vinterjackan it is från och med nu.


Får gå upp tidigt imorgon, ska hinna rida med. Blir en jävla massa flängande imorgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback