kvällsfodringar

2010-10-22 | 17:20:27 | Allmänt


Inte haft den bästa dagen idag så att siA men äh, skit samm!

Har precis fixat lite här hemma och väntar mest på att tiden ska gå just nu, ska iväg till stallet. Har kvällsfodringen nu fyra dagar i rad (tors, fre, lör och sön) sådär roligt men så är det ibland. Kommer väl hem runt 20 tiden och då blir det att slänga sig framför tvn. Imorgon har vi bestämmt att vi ska ha en date på dagen (har ju kvällsfodringen som sagt så svårt att göra något på kvällen.) fårse vad som händer och sker, blir nog mysigt vad vi än gör.

Gick en långpromenad med Sally förut, 75min var vi ute och hon blev SÅ trött hahaha. Inte lätt att vara så liten inte, hon har sovit mestadels hela dagen efter det. Hon gjorde några tappra försök att busa ute i trädgården men det varade ett par minuter bara. sötnöt.


Det började snöa i Uddevalla i torsdags, försvann när solen låt på i ett par timmar så inget som stannade. Började lite smått runt halv nio tiden på morgonen...





Vid halv 10 så började det komma stora, tunga flingor och det var helt vitt i luften.. gick inte att fånga på bild riktigt men ah. man kan väl tänka sig iaf!?












Kommentarer
Sabine säger:

finabilder :)

2010-10-22 | 20:42:53
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Sabine säger:

mmh kan tänka mig att dom skulle gå av på ett kick i stallet..

även om dom är förstärkta så går dom ju å ha av. (å det gör ooont)

dom tar ju ofta extra också för att laga trasiga naglar :p

jag märker bara att dom blir skörare sen jag skaffade hund ;P

därför har jag börjat korta ner dom lite mer än vad jag brukar ha för att dom inte ska gå sönder.

2010-10-22 | 21:20:22
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback