knocked up

2010-10-03 | 21:55:58 | Allmänt


Kom hem för ett tagsedan efter att ha varit hos hästen en snabbis och bytt täcke och gett han kvällsmat. Var en jävla massa problem med bussarna men dom var shyssta som löste det hela.. Just nu kikar jag på Knocked Up på 3an, såg att The Guardian går på tv4 med, två bra filmer samma kväll samma tid brukar inte hända allt för ofta enligt mig.

Kom in på denna sidan och hittade en bild, namn och personnr på den killen som dom häktat för mordet på Elin... Kan inte låta bli att undra vad folk gör med dessa uppgifter. Inne och kikar på Liveleak med, finns så sjuka grejer där va. Kolla denna tjejen lixom, så kan man ju oxå göra? HAHAHAHAHAHAHA DÖR!








Kommentarer
Gaymasen säger:

Svårt val vilken man ska se, haha!



Och jag håller med, delvis. Jag sminkar mig aldrig, typ. Förutom ibland till fest. Men det är sällan. Men på något vis känner man sig ju alltid snyggare då, helt klart. Men vi är ju naturliga från början så ska jag in och handla så bryr jag mig inte så. Då är jag mer kräsen med klädvalen, haha. :)

2010-10-03 | 22:47:28
Bloggadress: http://gaymasen.se
Gaymasen säger:

Låter med andra ord precis som det ska! :)

2010-10-03 | 23:06:43
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback