HUNGRIG och trött.

2010-10-10 | 18:32:18 | Allmänt


Ja vad ska man säga? - jag är otroligt trött och hungrig och varit konstant hela dagen. Men igår hade jag riktigt roligt och träffade nya människor och även gamla vänner. Tummen upp för det! Jag håller just nu på att laga middag, allra hellst hade jag velat ha en storjävlamonster kebabtallrik ifrån Kebabhouse meeeeeeen istället lagar jag klyftpotatis m. fläskytterfilé och Béarnaisesås. Blir nog att cykla bort till turren och köpa något att snaska på under kvällen med, typ chips och dipp eller något annat gött.


Bakade kladdmuffins hos L innan kalaset, en sats med vitchoklad i med.



Hon gjorde något sangria liknande till att dricka. Det var gott och hela skålen fyllde våra magar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback