höstsol!

2010-10-14 | 12:12:14 | Allmänt


Vi har precis varit ute på en promenad i den undrbara höstsolen. Det blåser lite men det gör mig inget alls idag, det är ju höst så det hör till! Sitter och skriver en handlingslista och när jag är färdig med den så ska jag åka iväg till stallet. Det får nog lbi gymmet ikväll då hjärtat är hemma så Sally slipper vara själv. Eller om det blir en långpromenad istället ev. fårse vad jag känner för senare. Snart dax för lunch med säger magen, får bli omelett idag!





Kommentarer
Emmelist säger:

haha ja jag kan lova att jag blev rätt avis på er nu efter din kommentar! det är verkligen snöstorm här!! byta?

2010-10-14 | 12:59:04
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback