hemmagjord pizza

2010-10-18 | 19:50:27 | Allmänt


Var riktigt gott med hemmagjord pizza idag, till det åt vi lite sallad och keso. Nu ska jag kika på någon film eller något liknande, ev. läsa lite teori. Måste ta tag i det där ordentligt och boka proven så jag får det gjort någon gång, fattar verkligen inte varför jag drar ut på det så jävla mycket!?

Jag åker ju som sagt och jobbar imorgon och blir borta tills på torsdag, ska ta stallet så jag kan förvänta mig en jävla träningsvärk efter att ha mockat 14 boxar tre dagar i sträck. Puhu, kan vara glad om jag tar mig ur sängen tyP hahahaha. usch, det är likadant varje år när man inte har mockat på flera flera månader. Men bara man har kört dom första dagarna så brukar det inte bli någon mer träningsvärk som tur är.









Kommentarer
lucke säger:

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-10-18 | 20:08:45
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
Gaymasen säger:

Det är duktigt måste jag säga. Inte minst för doften, haha!



Och mumsig pizza.



Hata kommentarer som ovanför. "Gjort ikväll?" Läs för fan, ungjävel.

2010-10-19 | 14:07:51
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback