valpkurs

2010-11-15 | 21:03:51 | Allmänt


Har varit igång hela dagen, hann inte med gymmet idag så en långpromenad imorse och en promenad på 30min hem ifrån valpkursen fick räcka. Hon var så trött påväg hem ifrån valpkursen, och hon är så duktig på kursen. Nu ligger hon helt slutkörd här brevid mig och antar att hon somnar för natten tyP. Dagen har sprungit iväg idag och det är läge för sängen snart kan jag lova.

Har varit sämst med mat idag känns det som. Började med yoghurt och müsli imorse, sedan blev det thaibuffé till lunch och sedan så fick jag slänga i mig två minitoast (hjärtat skar av kanterna BIG TIME!) innan jag stack till bussen. Tog med mig en banan som jag åt vid bussen, får nog bli en kopp thé och en kvällsmacka nu tror jag. Är hungrig.... :|

btw, köpte en fruktmix att ha till müslin. Russinen är så jävla apstora va, största russin jag sett tror jag. Går inte att fånga på bild riktigt hehe, men ah stora var/är dom.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback