snöyra

2010-11-25 | 12:59:13 | Allmänt


Idag har jag svettas på gymmet, fan vad härligt det var. Har plockat lite här hemma och passar på att tvätta lite, ska strax åka till stallet och när jag kommer hem igen så ska jag städa big time. Ska bli skönt att bara vara hemma ikväll och inte komma hem sent, har blivit så rätt mycket nu det senaste. Igår var jag inte hemma förens vid 21.40. suck.

Snön som kom i veckan ligger fortfarande kvar och det trillar ner lite snöflingor ifrån himlen titt som tätt nu idag, det är -3 ute och halt som f-an. Jag älskar snön, det går inte att ljuga om och snart är det dax att julpynta. Tänk att det snart är första advent, tiden går så fort. Nej nu måste jag verkligen ta på mig och börja gå bort emot bussen i lugn och ro, hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback