minusgrader fo sho

2010-11-23 | 21:15:30 | Allmänt


GUD VAD FRÖÖÖÖÖÖSEN JAG ÄR, HELVETE!

Har varit hemma i lite över en timme och jag fryser fortfarande som en idiot, blev lite längre tid i stallet än planerat då vi red lite vilse (jag har ridigt den vägen EN gång innan) och hästarna vägrade lite för oss vid vissa ställen. J följde med ut men hennes kära häst Bleika började stegra och bocka som en i d i o t  vid ett lite lerigt ställe så hon hoppade av för att leda och då stack hästen. Så hon fick springa efter den och vi fortsatte att rida, två stycken som inte kan vägarna, ni kan ju tänka er att vi vid skymmning blev lite halv nervösa ^^. Snöiga blev vi och hem hittade vi iaf tillslut, sedan så tog jag insläppet för en tjej så... ah vad ska man säga tiden bara rann iväg. Missade bussen hem så M var snäll och släppte av mig i Jörlanda så jag tog bussen därifrån, dock var den TJUGO minuter sen, och det är inte lite kallt ute.

Imorgon ska jag upp tidigt och ut på äventyr, ska nog fanimej ta ett långt och vaaaarmt bad nu om en liten stund och därefter hamnar jag nog med största säkerhet i sängen. Nej, nu ska jag börja tappa upp badet, tända lite ljus och bestämma vilken bok jag ska påbörja. Perfekt avkoppling såhär på tisdagskvällen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback