underbara Åland!

2010-11-08 | 20:45:57 | Allmänt


Nu är jag äntligen hemma, idag har varit en jävla lång och stressig dag men nu är det lugn och ro.

Har varit en lång dag, först en jävla massa timmar i bilen och direkt vi kom hem till stan så körde pappa hem oss och vi droppade av hjärtat hemma och stack direkt iväg och köpte lite saker jag behövde till det nya stallet - yepp jag har idag flyttat min häst till ett kanonbra stall i Kareby, lite längre att åka, lite dyrare MEN jag bryr mig inte det minsta för det är det fanimej värt. Vi skulle ha flyttat honom imorgon men det ska bli snöoväder tydligen? så vi gjorde det idag. Har varit en himla fläng och släng hela dagen så det är riktigt skönt att göra exakt ingenting just nu. Köpte med mig thaimat hem och så åt vi framför tvn. Jag plockade undan lite efter det men stor städningen tar jag fan imorgon för jag ska inte röra ett finger mer idag.

Nyfikna på vart jag tog vägen i fredags eller?

Det var jag, hjärtat och pappa som tog och styrde emot Åland tidigt, tidigt i fredags. Vad gjorde vi där då? Jo vi hälsade på en del utav min släkt på pappas sida som bor där, vilket jag sagt tidigare sagt men det är lite nya här så säger det igen. Min kära far fyllde 50 igår så det blev lite middag och sådär ute i lördags på Dinos, yumyum.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback