iskalla, snöiga ridturer..

2010-11-23 | 13:07:03 | Allmänt


Har lite ångest över att jag är så värdelös med update det snenaste men ni får helt enkelt nöja er, igår så kom M och red en utav hästarna i stallet. Var en trevlig(iskall) tur som jag, J och M stack ut på och idag är det dax igen, dubbelt så mycket snö idag och det är minusgrader, hoppas det inte är allt för halt ute. Dock blir det bara jag och M idag, men det gör absolut ingenting.

Idag har jag varit igång och har bara varit hemma en kort stund nu och ska strax ut och härja igen, dvs. sticka emot kungälv och tre hästar (ridsportsbutik) köpa lite foder + små skit och sedan vidare till stallet där jag möter upp M för att mocka och fixa fodringen och sedan sticka ut på en ridtur. Är hemma rätt sent idag med, lite tråkigt att jag är hemma sent nästan varje dag nu förtiden kan jag tycka, men det är nog ändring på det snart hoppas jag..  :) Nu måste jag hoppa i andra kläder och göra mig färdig, pappa är snart här. Vi hörs! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback