hjärtslag

2010-11-30 | 11:48:27 | Allmänt


Goddag allihopa!

När jag var påväg hem igår ifrån valpkursen kände jag hur jag började få huvudvärk, när jag väl kom hem och satt med hjärtat och kollade på arga snickaren så började jag tappa synen. Därefter började vi kolla på något tvprogram om skönhetsoperationer och då insåg jag att jag började få migrän, tog två alvedon och gick och la mig. Hjärtat kom och la sig han med så jag fick lite hjälp på traven med att somna av hans hjärtslag, hur fantastisk är det inte att dom har en sån inverkan? Ivartfall på mig, är jag orolig eller något liknande är det bara att lägga hvudet på bröset och bara höra på hjärtslagen lite.... ♥

Jag tog och sov ut ordentligt idag och har fortfarande inte fått i mig någon frukost, så nu ska jag göra gröt för min mage skriker av hunger. Hörs snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback