heldag i stallet it is.

2010-11-27 | 10:55:48 | Allmänt


Skulle egentligen gått emot bussen nu och åkt till stallet men A-K sa att jag kunde få åka med henne så jag ska bara ta mig till hjalmar och så åker jag med henne därifrån, himla skönt. Jag tänker ta med mig systemkamran och se om jag kanske kan komma ihåg att ta lite bilder, dock vågar jag inte riktigt ta med den ut på ridturen, det är så jäkla snöigt ute så man ser ju ut som en stor snöboll ibland, inte något för min kamra det inte, digitalkamran har jag gärna med mig ut men den har jag ju glömt i pappas bil. Det kommer bli en sinnes lång dag i stallet och jag är inte hemma förens runt 20 ikväll, kanske kan skicka iväg ett mobilinlägg eller två, fårse hur det blir. Vi hörs annars ikväll, hoppas ni får en kanon lördag sötgrötar!






Kommentarer
Elin Toreborg [foto] säger:

Fin blogg! :)

2010-11-27 | 14:59:59
Bloggadress: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback