fika och middag i stallet.

2010-11-27 | 22:34:30 | Allmänt


Meningen var att jag skulle ställa mig och laga middag igår men om sanningen ska fram så gick jag och köpte en limpa bröd på konditoriet, färdiga köttbullar och rödbetsallad på turren och gicvk hem och gjorde mig två köttbullemackor och det var så fruktansvärt gott. Ochja, eftersom jag inte gjorde middag igår så fick jag springa in på Pressbyrån påväg till stallet och köpa mig en sallad som jag kunde käka istället.


Kycklingsallad m. pasta och fetaost, mangocurrydressing till det. Faktiskt riktig ok sallad för att vara sådan köp, brukar inte vara det största fanet av dom men denna kan jag absolut tänka mig köpa igen helt klart.





Vi fikade även efter ridturen, hade kvar egrann sedan stallmötet nämligen. Nästa helg blir det nog en riktig adventsfika, då så många som möjligt utav oss kan vara med. Lussekatter, pepparkakor, glögg och julmust är ett måste, namnomnam. Kanske kan bli en pepparkakscheesecake med?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback