blöt hund.

2010-11-01 | 14:18:51 | Allmänt


Jag duschade tösen igår, hon var riktigt duktig. Hon är så duktig ute på promenaderna nu, ända gången hon skäller på folk är när dom kommer springandes emot oss, barn på kickbike, cyklar och SMÅ hundar. Innan skällde hon på istortsätt allt, men övning ger färdighet. Idag börjar valpkursen, DET ska bli riktigt roligt och intressant. Jag har skurit lite falukorv som blev över i små bitar att ha med, och favorit leksaken får oxå följa med.

Vi ska sticka till Kareby om en stund och hon får följa med dit oxå, hon kommer nog springa av sig lite energi innan hon träffar alla andra valpar hoppas jag. Annars lär hon ju vara ett litet monster, somna gott är iaf en sak som är säker att hon kommer göra när vi kommer hem. Vad ska jag göra i kareby då? Jo jag ska kolla på stallet jag var vid i lördags en gång till tillsammans med min medryttare, hoppas hon gillar det och tycker att det går smidigt med bussen. Det är en liten bit att åka men just nu skiter jag totalt i det, för det väger upp. När jag sedan får körkortet så tar det ca. 20-25min att åka till stallet. Helt okej i nuläget.









Kommentarer
lucke säger:

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-02 | 08:54:05
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
Suff säger:

Neeej men gud vad söt!!

2010-11-02 | 12:55:14
Bloggadress: http://hearmyvoice.blogg.se/
Gaymasen säger:

LÄSKIGT! Ser exakt ut som vår hund (Nizze) när han är duschad. Haha. :D

2010-11-02 | 18:56:20
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback