AJ MITT FINGER!

2010-11-28 | 18:10:06 | Allmänt


Insåg att jag måste stryka julgardinerna, får göra det imorgon. Jag älskar dom, helt fantastiska fo sho. Min tanke var idag mysigt adventsfika idag men det får nog faktiskt vänta tills i veckan eftersom det tog längre tid i stallet än planerat idag, men så äre ibland. Mitt finger är helt cpä och har en spricka på ca. 1cm nu ont som fan gör det. Jag brände mig som fan på en form i början av året och sedan dess är min högerhand helt trasig typ, den blir torr och får självsprickor alldeles för ofta. Den får aldrig tid att läka ordentligt tyP? Ska ivartfall ta och boka en tid hos en läkare imorgon, är riktigt trött på det nu.

Det hade gått jätte bra vid utsläppet imorse och dom två nya hästarna accepterades fort dom med, härligt som bara den och tjejen som var och provred är jag intresserad utav. Hon ska komma och provrida igen till veckan förhoppningsvis. Nej hörrni, nu ska jag mysa egrann i soffan. Hörs!






Kommentarer
Laila säger:

jag borde också skaffa julgardiner :P

2010-11-29 | 10:42:39
Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback