bildbomb sa jag!

2010-05-09 | 19:32:59 | Allmänt



Förlåt för den dåliga updaten som varit i helgen men jag har haft fullt upp. Fredagen så blev det ändrade planer, älskling stack på afterwork några timmar och jag fick finbesök utav Nihn och vi spenderade kvällen i soffan - spelade lite PS, åt godis, kollade på filmer. Lördagen så åkte vi till min älskade mor + att min ena brorsdotter kom på besök. Underbara krabbetaska, har världens bästa brorsdöttrar ♥.

Jag har haft en helt fantastisk helg, att komma ut till havet och nära och kära är helt underbart. Vi spelade lite biljard, åt god mat, spelade kort, drack lite och pratade i mängder. Idag så har vi bara njutit av solen, ätit frukost på altanen, lekt med Jessie och Linéa, gått promenad med hundarna + barnen, klappat hästarna, badat hundarna + massa pinnkastning, ätit glass and so on. Bjuder på lite bilder nu och kommer mer senare ikväll..


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback