100526

2010-05-26 | 13:06:18 | Allmänt


Sol ute idag men inte så himla varmt utan termometern visar 14grader idag, jag hade tänkt att cykla till hästen nu på dagen men älsk hade glömt sin mobil på jobbet igår och hans busskort hade gått (och mitt med) ut så han lånade min för att kunna betala på bussen (man kan ju inte betala med kontanter!). Känner att jag vill ha med mig den när jag är i stallet, om något mot förmodan skulle hända lixom. Sitter hemma och har ont i halsen, skulle köpt halstabletter igår varför gjorde jag inte det och en febertermometer. Nu ska jag ta och käka något, har inte gjort det än nämligen, dåligt dåligt!

denna killen får helt enkelt vänta idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback