naturnära?

2010-05-26 | 22:29:05 | Allmänt



Jag fryser som en jävla idiot och börjat hosta, så jävla irriterande. Hoppas verkligen att jag slipper en förskyldning är inte alls sugen på en sådan nämligen, inte alls. Hur gick det med cyklingen nu då? Jorå det gick utmärkt men det var lite halvjobbigt när man inte har den konditionen riktigt, men fick iaf inte någon mjölksyra i bena och det är ju rätt bra. Tog 43min dit och då gick det helt otroligt sakta i alla jävla uppförsbackar och gick av och ledde i den största uppförsbacken, hemvägen gick dock på 25-30min så den är helt klart mycket enklare då det blir rätt mycket nerför, hehe. Men konditionen får jag nog upp rätt snabbt så kommer nog kunna cykla snabbare snart. Känns skönt, synd att jag inte har en lite lättare cykel bara. Men den kommer nog om ett tag hoppas jag.

Gav Morando en avmaskning och kvällsmat + borstade och gosade lite grann. Blev ingen ridning idag, ska messa Jenny och se om hon kommer imorgon eller om jag kan rida då. Pappa kommer förhoppningsvis in en stund imorgon med, då ska jag till Naturnära och köpa morötter, insektsspray, vitlöks flingor/pellets/pulver och ev. något annat smått och gott.









Kommentarer
simone säger:

Hoppas du mår bättre idag, känenr att någonting är på g här med :/

2010-05-27 | 11:07:23
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback