jag och gammel cykeln ska ut på en tur.

2010-05-26 | 17:41:09 | Allmänt


Hade skrivit ett helt annat inlägg än detta som skrivs nu, hehe. Sprang och gjorde massa annat och helt plötsligt hade det gått över 1h och jag hade glömt att publicera inlägget så jag börjar om från början på ett nytt. Hjärtat har precis kommit hem och jag ska ta och kika på middag sedan ska jag CYKLA till hästen, känns som om jag kommer ångra det halv vägs idag men what thä häck. Jag ska göra det till en vana nu när det är härligt väder ute.

Här har ni gamlingen jag kommer cykla på tills jag köper en ny.







Förutom sadeln så är den ändå okej att cykla på. Som jag skrev om sprickorna så dom nyper än i stjärten ibland så jag ska köpa en ny sadel + ett lås så inte någon snor cykeln. Hos hästen är det ju ingen risk så dit cyklar jag och behöver inte vara rädd för att den blir snodd. Men för att cykla till gymmet osv så måste jag ha ett lås. Så åker/cyklar nog och köper ett sådant imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback