sommarväder

2010-05-19 | 13:59:30 | Allmänt



Solen skiner och det är 22grader i skuggan dock blåser det lite men det får det verkligen göra sålänge jag känner av värmen, hehe. Har varit ute och gått en liten promenad och ska äta lite sen lunch strax, är hungrig som ett djur. Låg ute en stund förut och läste lite ur boken jag håller på med, himla skönt att kunna göra det utan att frysa ska rota fram kokosoljan kan ni tänka er. Jag väntar på att pappa ska höra av sig och säga att han är påbäg hit så jag kan få tillbaka mitt schabrak och min fårpad som han har varit så snäll och tävttat åt mig igår. Sticker iväg till stallet och efter det så ska jag in till stan och möta upp Jasmine för en fika. Jättelänge sedan vi sågs nu så vi har mega mycket att prata om, förhoppningsvis så får vi en kvällssol på någon uteservering.

Vårat körsbärsträd i trädgården blommar för fullt nu.






och gräsmattan behöver sig en klippning, jag vill lära mig gräsklipparen så jag kan göra detta då älsk är på jobbet och sliter.








Kommentarer
Anonym säger:

fiiiiin blogg!

2010-05-19 | 15:02:36
Bloggadress: http://surasani.blogg.se/
FATMA | sångerska säger:

Gillar du att gå på bio? Har en tävling på bloggen där jag väljer ut tre vinnare som får två biobiljetter var! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-biobiljetter.html#comment

2010-05-19 | 15:34:30
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback