true blood

2010-05-12 | 21:43:49 | Allmänt




Kom hem från hästen för en liten stund sedan, regnet har inte gett upp så det blev ingen ridning idag utan stack dit och kelade lite, gav han kvällsmat och såg till att det inte hade regnat igenom täcket. Imorgon så blir det ingen ridning för mig heller för då kommer min medryttare och rider, så på fredag får jag äntligen rida igen. Just nu sitter jag nermyst i soffan med kalla fötter (det hade läckt igenom skorna!) och kikar på Efterlyst. Just nu så pratar en kille som heter Andreas som blivit misshandlad för 7år sedan här i Göteborg under Göteborgskalaset, kände genast igen honom. Han var nämligen på min skola och hade ett föredrag för oss, (2an i gymnasiet om jag inte minns fel.) jag minns hur jag grät mig igenom varje minut. Så jäkla hemskt alltså...

Jag har fortfarande inte sett True Blood och ska nog börja dra igenom det nu ikväll, ett par avsnitt. Folk är ju tydligen jättefast vid denna serie och jag har varit nyfiken på den men inte fått tummen ur helt enkelt. Men nu har jag alla avsnitt och ska ta tummen ur röven och kika på det.





Kommentarer
Malin säger:

T.o.m har i england ar de helt fralsta i Alexander nu efter true blood! Det finns ett jattekrav pa svensklarare nu for alla vill lara sig svenska haha!

2010-05-13 | 01:00:08
Bloggadress: http://piccadillytears.blogg.se/
simone säger:

Hoppas du inte fastnar ;D Jag tycker nog den är sådär :)

2010-05-13 | 13:17:21
Bloggadress: http://fattybom.se
Malin säger:

Sv: ja jag tror de gjorde nagonting annat som en mindre grupp tidigare, eller i alla fall har jag for mig att det ar just det jag sett tidigare fran dem. Kanns sa hemskt att vi maste latsas att barn ar vuxna hela tiden. Sexiga barn? Vad ar det for konstigt koncept!

2010-05-13 | 14:34:27
Bloggadress: http://piccadillytears.blogg.se/
Angeliqa säger:

Hej! Fin blogg! :)

Besök gärna min nystartade blogg. Följ den gärna på bloglovin, jag kan göra det med! :D



Kram!

2010-05-13 | 17:30:23
Bloggadress: http://angeliqapetrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback