söndags lasagne..

2010-05-16 | 18:39:30 | Allmänt



Har varit alldeles för många inlägg utan några bilder nu och idag tänkte jag ändra på det men glömde såklart kamran när vi stack in till stan förut. Vi stack och fikade på Frank´s och sedan så skulle vi möta upp Rikard vid brunnsparken när vi skulle hem men miffot missade sin buss så vi tog oss till hjalmar, sprang in på donken och tog varsin cb och jag en jordgubbsmilkshake till det, super!  Jag tog bussen till hästen ifrån hjalmar då det är onödigt att åka hem emellan när jag ändå var på språng och den passade så väl i tid, blev alltså ingen ridning idag men kel och mys ivartfall.. försökte borsta av min leriga lilla gris men han är mer åt grå hållet än att vara svart just nu hahaha :D

Kom hem för en liten stund sedan och ska börja laga middag snart, idag blir det lasagne. Karlarna ska dricka öl och kolla på fotbollen och även hockeyn, mycket zappande emellan kan jag tänka mig. Sitter garanterat med dom och kikar jag med mellan varven i köket. Väntar på att köttfärsen ska tina klart sedan så ska det börjas med min superdupergoda lasagne.

såhär såg det ut någon gång...










Kommentarer
tess säger:

mums :D

2010-05-16 | 22:19:03
Bloggadress: http://latess.blogg.se/
Mikaela säger:

mmmm, vad gott. Jag älskar lasagne :D

2010-05-17 | 15:00:23
Bloggadress: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback