rosafaran.

2010-05-31 | 17:30:13 | Allmänt



Här är givetvis vad nyckeln häromdagen är till - MIN NYA CYKEL!

Rikard jobbar på Sportson och deras egna cykelmärke lovar han dyrt och heligt är prisvärt, jag tror honom. Så jag köpte en damcykel i torsdags, rosa givetvis. Blommiga handtag och sadel med, hehe. Flickigt nog? Han skulle hem till oss när han slutade så han cyklade hem den åt mig oxå, undrar hur manlig man känner sig när man sitter på en rosa damcykel med blommiga handtag/sadel.





vårat äppeltråd blommar för fulla muggar, himla fint och luktar så gott.









Kommentarer
Josefin säger:

Vilken härlig cykel :)

2010-05-31 | 18:48:37
Bloggadress: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback