renoverings inspiration.

2010-05-19 | 22:57:57 | Allmänt


Ouff vad klockan blev mycket, har gjort ingenting sedan jag kom hem ungefär. Kikat på lite bilder på nätet på ett par hus hjärtat hade skrivit ut, vi kikar efter inspiration nämligen. Och att se hur andra har gjort med sina hus som har likadann planlösning är rätt roligt. Två av husen som har likadann planlösning + utbyggnad och renoverat.










Blir nog snart sängen för min del, hjärtat sitter och kikar på tvn och sluter ögonen ibland så jag gissar på att han är trött med, har fortfarande inte kollat på Gossip Girl som jag skulle ha gjort igår. Kikade på One Tree Hill och när allt äntligen är bra så kommer den där jävla säsongsavslutningen sådär, helvete att det är en oändlig väntan tills det nya släpps säg ett halv år/ett år och detsamma är ju nu med Gossip Girl. OUFF!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback