pannkaks kalas.

2010-05-25 | 21:53:31 | Allmänt


Jösses vad trött jag är i kroppen, hjärtat mår apdåligt och har feber och jag hoppas att jag slipper den delen det är så jäkla jobbigt att vara förskyld med feber. Rikard är här idag med, man kan nästan tro att han flyttat hit då han varit här i några dagar nu, meeeeen så är inte läget. Idag ställde jag mig och gjorde pannkakor, dubbelsats. Stod inte vid spisen och gräddade pannkakor i en evighet eller så? nej nej inte alls. Vi har precis varit ute cyklat en sväng bort till återvinninstationen med skräp vi hade, vart en del sedan presentöppningen and so on.

sista pannkakan blev lite bränd men den vart lika god ändå. Köpte en ny löpare på hemtex idag med + två doftljus (äpple) och kökshandukar i grönt.










Kommentarer
Wysteriia säger:

åh vad gott :D

2010-05-27 | 18:21:20
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback