nattinuffsan allihopa!

2010-05-05 | 00:28:43 | Allmänt



.. nu har jag suttit uppe alldeles för länge så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan inta sängen. Ev. så tar jag och sätter på det nya avsnittet av OTH och kikar på. Fårse hur trött jag känner mig - just därför jag inte lagt mig än, är inte sovtrött! Både OTH och GG har jag ju att kika på, och att ligga i sängen är bättre än att sitta uppe. Imorgon så ska jag träffa pappa över lunch, springa en stund på stan, ev. åka till IKEA och fika inbokad med Jasmine på kvällen. För all del får jag inte glömma att nämna att jag även har kvällen hos hästarna, kommer ha fullt upp imorgon med andra ord.






Kommentarer
Amis säger:

Vill du vara med och tävla om 2 st coola designade äggkoppar från Salt & Peppar?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-05-05 | 10:05:25
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback