melon sa jag.

2010-05-19 | 00:05:55 | Allmänt



Jag blev så fruktansvärt jäkla gottesugen förut så jag skärde upp lite melon och tog en bit av kladdkakan som det finns kvar av, mumsigt som bara den. Melon äter man alldeles för sällan, dock äter jag det rätt mycket på sommaren (givetvis mest när jag dricker alkohol då bacardi grand melon, sprite + nät/honungsmelon är superduperfetinggott. Vattenmelon går inte av för hackor den heller.) nä men skämt på skidor, jag äter rätt mycket melon på sommaren, skitgott i värmen!

Nu ska jag stänga ner här och bege mig neråt i huset och hoppa in i duschen och sedan inta sängen, är rätt trött så att siA. Slänger nog på nya Gossip Girl eller One Tree Hill innan jag somnar med. Hörs imorgon sötisar!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback