måndag igen.

2010-05-17 | 13:05:03 | Allmänt



Vad är det för jävla skämt att sthlm har haft helt underbart väder i flera dagar nu medans vi har haft regn och molningt och ingen sol för fem öre här i Göteborg, jag vill ha sommarväder! Jag vill kunna sprinag runt i min fina jeansjacka (jaja det kan jag göra iaf men jag vill att det ska vara rät väder för den!). Jag har fruktansvärt ont i nacken idag, måste ha sovit tokigt. Har varit ute och gått en liten promenad på 40min och nu ska jag sätta mig och söka jobb. Posten har inte varit och dumpat ner något i min brevlåda än tyvärr.. Hoppas dom är sena idag eller att det kommer imorgon så jag kan ta och söka in till skolan. Nåväl, nu ska jag söka jobb!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback