"Gurkan"

2010-05-16 | 14:21:18 | Allmänt


älsk kom på smeknamnet gurkan åt gucc igår, inte dirkt fint.

Mah jag är så utvilad nu så det är farligt, för mycket sömn tyP. Det är molning som fasen idag med men det regnar iaf inte och det är jag glad över för det innebär att jag kan rida utan att egentligen vilja vara hemma och inomhus, hehe. Vi tänkte åka in och ta en fika på stan idag så jag sitter och funderar på om jag ska ta och åka till stallet nu innan eller om jag ska ta det ikväll? ... Rikard kommer ju senare idag med.



våran lilla Guccigris har fått gegg i örat igen... måste ringa vet. imorgon.




Kommentarer
Madde säger:

Jag hade en lugn och skön lördag. Hur har helgen varit? kram

2010-05-16 | 16:23:03
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback