dina färger var blååååå..

2010-05-06 | 22:23:59 | Allmänt



Är fortfarande förbannad på den där j-vla Bella (www.blondinbella.se), hon verkar vara en gullig tjej men gång på gång så överbevisar hon det motsatta när hon öppnar sin dumma lilla mun och säger något så j-vla dumt. Nåväl, nu är det slut och jag är helt slut med så funderar skarpt på att gå och lägga mig snart. Ev. sätta på någon film att somna till (himla bra när den andra lägger sig senare ibland så personen kan stänga av när man somnat, höhö) Imorgon så åker jag och älsk förmodligen och hälsar på mamma och förhoppningsvis är syrran ledig på kvällarna i helgen kommer inte riktigt ihåg hur hon skulle jobba i helgen. Men en snabbis lär jag ju hinna träffa henne iaf. Hoppas även på att få upp min älskade karl på en hästrygg i helgen, han har sagt att han behöver förbereda sig mentalt innan det sker, måste även tillägga att han har sagt det i typ 10månader nu.



sliten härlig bild på mig och Gucc får avsluta kvällen.






Kommentarer
F E L I C I A * säger:

fib blogg du har :D

allt bra med dig annars då?

2010-05-07 | 15:05:55
Bloggadress: http://feliciaz.blogg.se/
Izabella säger:

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.

simone säger:

Godmorgon darling! Planerat in något skönt idag? Blir en heldag i göteborgs hamn för mig, pappa och bror jobbar där så det blir grillning och sådant :P

2010-05-09 | 11:22:09
Bloggadress: http://fattybom.se
Mikkelmargrethe säger:

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-22 | 17:48:10
Bloggadress: http://mikkelmargrethe.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback