92)/=)(?=)`)=)(/&%¤#¤¤%&/¤#%¤"#%&&/)=(&%/¤#

2010-05-22 | 15:21:36 | Allmänt


GAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV. Jag har nu lyckas missa TVÅ bussar som jag hade tänkt att ta den jag skulle tagit nyss hade jag hunnit med om jag inte hade glömt nyckeljäveln som jag måste ha för att komma åt sadel/träns/borstar och foder. Ville bara lägga mig ner och gråta när jag insåg att jag hade glömt nyckeln och att jag missat ännu en bussjävel. H E L V E T E.

.. så nu sitter jag bara och väntar tills jag kan göra ett nytt försök med att gå till bussen, nästa går 15:49 och jag har lagt busskort och nyckel på skorna så jag omöjligt kan glömma något utav det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback