veckohandling

2010-03-15 | 16:36:30 | Allmänt



Sådär ja, nu har jag skrivit klart handlingslistan och ska snart gå bort till bussen för att åka och möta upp hjärtat på hjalmar för handling på Coop. I veckan kommer jag göra lite annan mat än vad jag brukar göra, är sugen på något.... nytt. Vi äter visserligen inte samma mat hela tiden men man har änna hamnat i ett mönster, jag antar att många känner igen sig lite där? Idag blir det nog soppa skulle jag gissa på, är riktigt sugen på grönsakssoppa!

När jag kommer hem så ska jag börja städa, har nämligen inte fått gjort det än utan blir en städkväll idag helt enkelt. Även kyl och ugn ska få sig en liten avtorkning idag, mycket roligt kommer troligtvis somna som ett barn för städning tar slut på krafterna ibland HAHAHA. :] Nu ska jag sticka iväg, Hepååre!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback