söndag

2010-03-07 | 13:17:05 | Allmänt



Man kan säga att jag var rätt slut som artist igår, EHHH. Vid 1 gick jag och la mig efter att spenderat hela dagen i soffan. Kollade på ett avsnitt Greys Anatomy sedan på New Moon och sedan på Pirates of the Caribbean - Dead mans chest. Efter det blev det en lång dusch och sängen. Sovit som ett litet barn och vaknade vid 11 idag, vi startade dagen med en stor frukost och ska ut och gå en mysig promenad i solskenet om ett tag hade vi tänkt oss. Hur mysigt? - fruktansvärt mysigt.

Ska även ta och städa idag, Gucc hårar som aldrig förr.


två bilder ifrån i Fredags.



Gelica.



Vi spelade lite Master Of Television, snacka om svårt. Det var jag och älskling emot Källman och Gelica.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback