vad hände igår?

2010-03-06 | 17:31:50 | Allmänt



En fråga - VAD HÄNDE IGÅR?


För dom som vill veta så vart det värdelöst ute igår, det var nästan folktomt på Valand. Ändå stannade vi till precis innan stängning (kl 05). HOHO känns att jag var ute igår så att siA har varit helt förstörd fram tills nu ungefär. Vaknade och mådde bra och sen kom det som vanligt kryyyypandes, hatar när det är sådär. Svärfar var här tidigare under den värsta tiden, var som i koma och är det fortfarande. Men jag la mig här på soffan och försökte sova bort illamåendet en stund, efter en liten stund kommer hjärtat och bäddar ner mig under filten och la en huvudvärkstablett på bordet med ett glas vatten, hur bra? Han är verkligen världens bästa ♥.


Sitter och kollar på Roomservice just för tillfället och ska snart ta tag i kragen och gå bort till turren för att få lite luft + för att köpa lördags gotteri. Det är ett stort måste idag, sedan ska jag kika film hela kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback