no sunshine

2010-03-18 | 13:26:25 | Allmänt



Vädret är fruktansvärt grått och disigt idag och det regnade inatt och imorse när jag gick upp. Oändligt tråkigt, jag som vart sugen på en solskenspromenad idag.. kan jag ju glömma direkt men det är iaf fortfarande plusgrader ute iaf. Sitter just för tillfället och slevar i mig lunch som består av gårdagens middag och kollar på Gossip Girl. Väntar på att pappa ska höra av sig så jag vet vilken tid vi ska åka till IKEA. 

Har inget vettigt att dela med mig av så ska fortsätta kolla på GG nu.



Dagens lunch.









Kommentarer
The Twilight Series säger:

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilight!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin! Men det är absolut inget tvång :)



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

TTS

2010-03-18 | 17:59:05
Bloggadress: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback