useless

2010-03-14 | 21:41:48 | Allmänt


.. har jag varit på att blogga i helgen jag vet.


Jag har inte haft tillgång till internet dom senaste dagarna så därför ingen update, har inte lärt mig mobilblogga heller (visserligen knappt haft något batteri på den haha!). I fredags så började dagen med ett hårt benpass med Li och idag vill jag döda den kvinnan för jag har nämligen så ont så jag knappt kan gå i trappor utan behöver hasa mig upp/ner. Sedan vart det stress i mängder, hem och duscha, packa, systeme för att sedan hämta upp hjärtat på jobbet då vi hade betsämmt att vi skulle med till HK. JAG ORHKAR INTE SKRIVA NER MIN HELG. Kort och gott så har den varit väldigt lugn det har varit hästar och familj i centrum. Hälsat på familjens senaste medlem osv. man blir inte alls sugen på en småtting efter det.

 


 










Kommentarer
LI säger:

HAHAAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!

vi borde träna igen någon dag raring

2010-03-15 | 08:35:50
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback