sunshine on me.

2010-03-09 | 12:31:02 | Allmänt



Efter Svenska Hollywoodfruar igår så satte jag och älsklingen på en film, det blev Iron Man eftersom det snart är dax för tvåan så behöver man en liten påminnelse tyP. Det blev en rätt sen middag igår men vi åt ivartfall ost&broccolipaj och en sallad, vart supergott. Vaknade vid 11 tiden och gick up och åt frukost ringde vetrinären om Gucc, (det har blivit bättre på egenhand men om det blir värre igen ska jag ringa igen!) och åt frukost. Ska greja lite och vid 13 så sticker jag iväg till gymmet, tror nog det blir en promenad bort idag, solen skiner ju. Och när jag kommer hem ska jag slänga i mig en bit paj ifrån igår, perfa!




Min ost&broccolipaj, sinnes god.  :) Brukar även ha i skinka men det var slut i kylskåpet på den fronten så det blev utan denna gången. Nästa gång ska jag nog ha i lite mögelost med tror nämligen det kan bli riktigt gott.




Dagens frukost + ett glas med en C-vitamins brustablett.



Nu ska jag fixa lite och sedan sticka till gymmet. Hepåååre!








Kommentarer
Libanlejla säger:

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-24 | 10:24:56
Bloggadress: http://libanlejla.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback