stressad sa du? - EEEH AH!

2010-03-30 | 16:56:22 | Allmänt



Kom hem ifrån stallet för 20 min sedan, har hunnit hoppa i andra kläder och skrivit en handlingslista på vå röda. Hoppas jag inte har glömt något för nu ska jag sticka iväg emot backaplan och möta upp älsklingen vid Coop för veckohandling. Tror iaf inte att jag har glömt något.... Jag är fruktansvärt sugen på tacos så ev. blir de det idag, eller kanske ost&skinksås det suger det efter i magen med. Igår så skulle jag gjort carbonara men upptäckte att jag inte hade några ägg så jag gjorde någon typ av baconröra istället med det vi hade hemma. :]



Gårdagens middag!











Kommentarer
Sooz Photography säger:

Ser supergott ut!



Har du en bra dag hittills? :)

2010-04-01 | 10:15:40
Bloggadress: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback