mini shopping

2010-03-03 | 20:54:38 | Allmänt



Sa ju att jag skulle visa det jag hade köpt idag och här kommer det.



Pälsväst ifrån Victora of sweden.



Kavaj ifrån H&M (den är mycket ljusare grå irl.)




skinnimitation ifrån H&M.



Någon dag ska jag även ta och köpa en äkta skinnjacka, jag har redan en i brunt och haft den sedan jag gick i högstadiet. Den har muddar och vill ha en utan muddar i bikermodell, äger nämligen ingen sådann än i riktigt skinn så en sådann ska införskaffas rätt snart hoppas jag. Andreassons Päls har mycket fina ting och antar att det är där jag kommer köpa en, har även blivit helt frälst i en cerise/lila mockajacka från Rock ´n Blue. Jag bara älskar den..... Någon vänligsjäl får jätte gärna köpa en sådann till mig anytime.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback