Måvie tajm.

2010-03-28 | 00:29:10 | Allmänt



Nu har jag tvättat av ansiktet och ska inta sängen och sätta på filmen Percy Jackson & the olympians: The lightning thief. (Korta och okomplicerade namnet osv.) och äta lite gott & blandat och Zoo som vi köte på bion men aldrig åt upp, yummi. Dock är jag så trött så känns som om jag kommer somna 20ggr innan filmens slut. Det har hänt några gånger dom senaste veckorna att jag somnat undertiden jag kikat på något och hjärtat har stängt av åt mig. Varit lite trött tyP.



gott & blandat och Zoo.     färskaste Zoo(na) jag någonsin ätit var påsen vi köpte på flygplatsen i Phuket nu när vi kom hem ifrån Thailand, så himla färska. (kan säga att Ahlgrensbilar har nog aldrig smakat bättre äm vad dom gjorde då!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback